Tre nya Ölmässor lanseras i Sverige 2022 genom Expo Stories. De relanserar även Uppsala Beer & Whisky Festival som vi redan skrivit om tidigare. Alla dessa dryckesmässor kombineras med Foodtruck Festivaler och Outdoor Expos och sker i Uppsala Sundsvall, Borås och Sandviken.
Sundsvall Beer & Whisky Festival, 19-20/11 2021, Gärdehov, Sundsvall
Sundsvall Outdoor Expo, 19-20/11 2021, Gärdehov, Sundsvall
Sundsvall Foodtruck Festival, 19-20/11 2021, Gärdehov, Sundsvall
Uppsala Beer & Whisky Festival, 25-26/3 2022, Fyrishov, Uppsala
Uppsala Outdoor Expo, 25-26/3 2022, Fyrishov, Uppsala
Uppsala Foodtruck Festival, 25-26/3 2022, Fyrishov, Uppsala
Borås Beer & Whisky Festival, 13-14/5 2022, Åhaga, Borås
Borås Outdoor Expo, 13-14/5 2022, Åhaga, Borås
Borås Foodtruck Festival, 13-14/5 2022, Åhaga, Borås
Sandviken Beer & Whisky Festival, 26-27/8 2022, Göranssons Arena, Sandviken
Sandviken Outdoor Expo, 26-27/8 2022, Göranssons Arena, Sandviken
Sandviken Foodtruck Festival, 26-27/8 2022, Göranssons Arena, Sandviken
Från deras pressrelease :
”Det känns otroligt kul att vi äntligen har lanserat våra 12 första mässor. Genom att arrangera samma koncept i fyra noga utvalda städer tror vi att kommer kunna skapa en professionell motpart för potentiella utställare likväl som vi skapar en upplevelse utöver det vanliga för den enskilde besökaren”, säger Fredrik Annell-Berger, VD för Expo Stories AB
Unikt för Expo Stories mässor är den besökarvänliga digitala plattformen som bolaget utvecklar och som kommer ha sin lansering i Sundsvall den 19-20/11 2021
”Jag har arrangerat mässor i både Sverige och Finland under många år och alltid förvånats över hur manuella mässor är vad gäller besöksupplevelse, betalningsflöden och kunduppföljning. Det vill vi förändra i grunden genom vår digitala plattform. Genom att knyta ihop alla kundflöden under en och samma lösning är vi övertygade om att vi kommer modernisera hela mässupplevelsen och skapa gynsamma fördelar både för utställare och besökare”, fortsätter Fredrik Annell-Berger.
Expo Stories är en modern nationell mässarrangör som går i fronten för att digitalisera mässupplevelsen. Vi tror på behovet av att fortsatt mötas fysiskt men är övertygade om att det går att göra på ett mer effektivt sätt med hjälp av digitala hjälpmedel och strukturerade processer.
Vi tror på kraften i det mänskliga mötet och behovet av att träffas ansikte mot ansikte. Med det sagt är vår stora övertygelse att detta inom ramen för vår produkt, ”mässan”, kan göras mycket mer genomtänkt än vad som är branschstandard idag. Genom att digitalisera hela mässupplevelsen, från första kontakt till avslut tror vi att vi kan stärka hela upplevelsen i sig och på så sätt skapa ett större värde både för utställare och besökare.
Mer info på https://www.expostories.se/
0 Comments